Pazarlama araştırmasının verisi, pazarlama yöneticileri açısından tüketici davranışına yönelik bilgilerin kısa zamanda ve düşük maliyetlerle elde edilebilmesine olanak sağlaması bakımından önemlidir. Pazarlama Araştırmasının verisi, başka araştırmaların tasarım aşamasında pazarlama araştırmacılarına birçok fikir, ipucu ve yenilik sunarak, tüketim kalıpları ve trendlerinin izlenebilmesi açısından akademisyenlere de önemli olanaklar sağlar.
“Araştırma ve reklam” birbirini tamamlayan ve tüm kuruluşlar için hayati önem taşıyan bu alanda, başarı ve reel sonuçlara ulaşmak, ancak çok dikkatli, doğru şekilde çalışmakla mümkün olur. Her ne kadar kimi şirketler, kendi bünyelerinde araştırma ve tanıtım faaliyetlerini yürütseler de her zaman bu konularda uzmanlaşmış, farklı ve objektif bir bakış açısıyla bakabilen bağımsız bir kuruluşa ihtiyaç duyacaklardır. ARTI Araştırma, kuruluşlara bu konularda en iyi hizmeti, en hızlı ve en doğru şekilde vermeyi amaçlar. Bu doğrultuda; Organizasyon bütünlüğümüz, uzman ekiplerimiz ve kusursuz organizasyonlarımızla, hata payını en aza indirerek, güvenilir ve kaliteli araştırma ile reklamın Türkiye’de öncülüğünü yaptığımıza, olmayanı yarattığımıza ve farklı bir çizgide olduğumuza inanıyoruz. Müşterilerimizin isteğine uygun ve yaratıcı stratejiler geliştirerek, hizmet verdiğimiz firmaların bir departmanı gibi çalışarak, katma-değer yaratmaktayız.