Biz kimiz

Sektör tecrübesi 25 yılı aşkın araştırmacılar tarafından kurulmuş olan ve 2006’dan bu yana kalitatif – kantitatif pazarlama araştırmaları, pazarlama ve satış danışmanlığı gibi farklı alanlarda faaliyet gösteren Artı Araştırma, konvansiyonel ve modern araştırma yöntemlerini bir arada kullanarak müşterilerinin ihtiyaçlarına etkin, verimli ve uygulanabilir çözümler sağlamayı hedefler.

Tüm müşterilerine yüksek kalite standartını koruyarak ve “sizin işiniz bizim işimizdir” ilkesine bağlı kalarak hizmet sunmaktır. Butik araştırma ve danışmanlık hizmetleri şirketi özelliğinden taviz vermeden büyümeyi, gelişmeyi ve hizmet kalitesini de sürekli arttırmayı hedefler.

Müşterileriyle temeli dürüstlüğe dayanan açık, şeffaf ve uzun vadeli ilişkiler kurma prensibini benimseyen Artı Araştırma, sizin “stratejik iş ortağı”nız olmayı amaçlar.

Şeffaf ve Uzun Vadeli Ortaklık0%

En Yeni Teknik ve Teknoloji0%

Müşteri Memnuniyeti0%

Long Story Short : “Istanbul”

Toplam kalite standartlarına uygun yapılanmış olmak. Ekibimizin etkin ve eş güdümlü çalışması. Bölgesel ve lokal örgütlenmemiz. Müşterimizle bilgi paylaşımı kanallarını sürekli açık tutmamız. Tecrübe ve tam müşteri memnuniyeti. Değişim ve yeniliklere açık olmak. Etik değerleri kurumsal yapı içerisinde harmanlamak. Gizlilik ve dürüstlük ilkelerini her şeyin üstünde tutmak. Hızlı ve etkin iletişim.

Türkiye ve küresel pazarlarda, iş ortaklarımıza müşterilerini anlamada ve potansiyel fırsatları değerlendirmesinde yardımcı olmaktayız. Artı Araştırma yurt içi kurumsal müşteriler gibi kalite, güven ve müşteri memnuniyeti ilkelerinden ödün vermeden uluslararası firmalar için de pazarlama araştırmaları gerçekleştirmektedir.

Tüketicide rasyonel davranışlar

Moda mı, marjinal fayda mı?

Global süpermarket pratikleriyle

Sosyo-kültürel yapımızın uzlaşması ve çatışması.

Sosyo ekonomik gelir gruplarında

Tüketim talebinin farklılaşması ve hacmi.

a

Pazarlama Araştırması

Pazarlama Araştırmaları

Pazarlama araştırmalarının verilerinin analizi, pazarlama yöneticilerine öncelikle pazarlama stratejisindeki hedeflere ne ölçüde ulaşıldığını değerlendirme imkanı sunacaktır. Bu kapsamda tüketici alışveriş davranışındaki değişim (alım sıklığı, ambalaj tercihi, fiyata duyarlılık vb.), marka sadakatindeki değişim, marka değiştirme davranışı ve rakiplerin pazarlama performansı hakkında somut bir geri iletim sağlamaktadır. Bu sonuçla pazarlama araştırmaları; pazar bölümlendirme çalışmalarından, satış promosyonu, fiyatlandırma, ürün dizisi ve ambalajlama stratejilerine kadar bütün bu bulgular, son derece önemli yardımcı araçlardır.

Müşteri kitleniz kim. Pazar payınızı arttırmak için neler yapmalısınız. Pazarınızın büyüklüğü ve diliminiz ne. Reklam ve promosyon kampanyalarınız ne kadar etkili. Memnuniyetin devamı, kârlılık ve beğeniyi arttırmak için neler yapmalı?